Härlig helg

Med fint väder och trevligt sällskap under lördagen...
Vi åkte mot Uppsala redan när klockan precis passerat 12 på dagen, vi tog det lilla lugna och var in och handlade lite smått i Märsta innan vi fortsatte.. 
Nästan hela dagen värmde solen med undantag för några droppar regn från klar himmel... 
fick aldrig ihop vart regnet kom ifrån..
Barnen lekte galant med varandra hela dagen med boll och sparkcyklar... 
Som sagt tände de grillen och de hela kändes jättemysigt, eftersom vi inte träffats på så jättelänge fanns det en hel del att prata om.. 
När vi till slut åkte iväg hemåt igen så hade klockan tickat över 22  barnen var totalt överlyckliga över dagen. Såklart bestämde vi med våra vänner att vi inte skulle dröja lika länge igen med att ses... 
Nu börjar ju vår semester om två veckor,de ser vi verkligen fram emot... 
Hoppas verkligen att denna sommar blir något av oförglömlig.. Min själ behöver det känner jag.. 
idag styrde vi bilen mot Nälstabadet... tycker inte det är sååå jättekul där men vem är jag.. tänkte huvuddelen på mina barn att de skulle ha kul.. 
Vet inte, men mitt tålamod är inte det bästa just nu.. Vet att jag kan bättre.. 
Måste bara få bukt med mitt övertänkande lite, men inte alltid så lätt när man har någon som inte är på samma plan som en själv.. 
Nu ska jag lägga mig till sängs för imorgon kallar plikten igen.. 




Kommentera här: