Kryper närmare...

Ja, semestern kryper sig allt närmar och svårare blir det att fokusera på jobb..
Ligger här och har lite dåligt samvete för att jag skickat barnen till fritids idag på ledig dag.. Meeen jag kände bara att eftersom jag ska besikta bilen nu vid 9 på morgonen så orkade jag inte ha dem med där... 
Dom är inne i en fas där de konstant bara bråkar och munhuggs heeela tiden.. 
Och Nora då givetvis pendlar mellan uppkäftig tonåring till retsam storasyster..
Men bestämt mig för att hämta dem redan vid lunch. 
Nu kör barnen fritids nästa vecka sedan börjar deras första vecka med sommarlov tillsammans med storasyster... 
Vi föräldrar kör ännu en vecka sedan vecka 29 är vi alla tillsammans.
Hörrni vädret? Vad hände?? 
Inget stämmer.. Midsommarafton var ju bara sådär jättekanon... när hände det sist liksom.. 
Men nu efter så har vi lite knaggligare väder.. 
Men de säger ju att till helgen ska det bli varmt.. så det hoppas vi på.. Alltid välkommet på lediga helger.. egoistisk som man är.. HAHAHA... 
Håll nu tummarna att bilen får igenom besiktningen smärtfritt.. Man vet ju aldrig..  Måste sparka mig iväg nu.. 

Kommentera här: