Är sommaren här??

Vilket fantastiskt väder vi fått... 
Som man ser med lite instasurfande har ganska många doppat sig ute nu och hade väl nästan tänkt densamma i helgen men fegade ur och tog det säkra kortet med simhall.. 
Historierna maldes upp i skallen om sjuka barn, kallt vatten.. osv... 
Idag då?
 Mm.. planerna är väl att försöka hitta present till en av Josefs kompis som han är bjuden på kalas till senare i eftermiddag.. veeet toksent att leta.. 
sen kom jag på i skrivandes stund att han själv fyller år på fredag redan... 7 år mina vänner!! 
Och gissa hur många önskelistor man fått de senaste halvåret om inte mer.. och som sagt de varierar för varje lapp man får.. 
De positiva med det är ju att välja en från varje papper.. 😂
Nej, nu tror jag att vi tar fram frukosten för jag har ju ändå varit vaken 1,5 timme och nu hörde jag att även barnen börjat röra på sig.. 
Go morron gott folk...
(null)
Scones... 

Kommentera här: