Almost a year ago...

Hur kan detta vara? Har inte skrivit på nästan ett år.. varför?? 
Ja, säg det? 
Har varit in ett par gånger och tänkt att jag skulle skriva några rader, men föll genast ur och kände näe.. vad ska jag skriva? 
Mycket har hänt sedan jag skrev sist.. 
Bytt arbetsplats men samma yrke.. 
Josef börjat i förskoleklass, och kommer nu till hösten börja 1:an.. 
fatta 1:an va tusan hände? 
Jag vill som sagt bara stanna upp och känna av nu. Vad händer? livet rusar förbi i 110 Det var  hinner inte ens reflektera.. 
Vet inte om jag har hamnat i en försenad 40 års kris  7 år senare lixom... Börjat tänka är det så här jag vill ha mitt liv... ja ni fattar... 😂
Nora börjar ju som sagt i 3:an till hösten och börjar bli stora tjejen... fast jag vet inte, tycker att tonårsfasoner börjar sååå mycket längre ner i ålder. Eller oxå jag som blivit gammal.. 
Men tycker ändå  det känns skönt att barnen blir lite mer självständiga inte de här passa passa hela tiden..
Som sagt står ju sommarlovet snart för dörren och som vanligt har vi ingen sån där direkt plan för vad vi ska göra på semestern.. 
 Skolavslutning den 11 juni vilket jag inte kan vara med på, känns lite sorgligt, men ändå ok.. Har bestämt att jag ska vara ledig första skoldagen istället så de lättar upp liiiite...
Jobbet fortsätter fram till vecka 28 så efter det så blir det lata dagar.. hoppas på massa sol och bad iallafall... Och någonstans ska vi nog hitta på att åka... 
Det var lite tankar här ifrån ska försöka bli lite mer aktiv, (null)

för att jag själv kan gå tillbaka och läsa och minnas..
Lite uppdateringar om barnens utveckling för tro mig det är inte bara när de är spädisar de utvecklas i raketfart.. händer en hel del grejer nu oxå...  

Kommentera här: