Lördag med minigolf...

Ja,vi tog barnen för en runda minigolf.. 
solen sken så skönt över Bromma... 
Josef med sitt växlande humör är även en prövning för mig kan jag säga..
Han har så svårt att ta när det går dåligt. 
Jättebra banor tycker jag,inte jättesvåra och inte superlätta perfekta banor som både barn och vuxna kan spela tillsammans... 
Nora har ju inte helt lätt det där med att sikta... och har samma tålamod som sin mor... typ som när hon slagit femte slaget och inser att det inte kommer gå så säger hon, äsch skriv sju, jag orkar inte...
För mig gick det ganska bra... till vi kom till ett ställe där det var miljoner pissmyror vid banan, blev till och med biten... då sade jag bara efter tredje slaget att skriv sju jag pallar inte stå här... blev sjukt stressad och kunde inte koncentrera mig.. Önskat att jag tagit lite bilder på dagen men det inföll sig inte...
Nu hoppas vi på repris på vädret imorrn så vet i tusan om vi inte ska till nälstabadet...
Sitter nu med balkongdörren öppen och njuter av sommarkvällen.. 


Kommentera här: