En dag närmare...

Ja, om man inte ska vara så bitter över att jag får en skitsemester rent tidsmässigt så hoppas jag vi ska förgylla den med det bästa under de få dagar vi kommer få tillsammans... 
En dag närmare blir det ju varje dag fram till vecka 31 som jag faktiskt kommer att börja min semester...
Varje år hittills så har vi varit så himla dåliga på att veta vad vi ska göra... 
pappa A kommer ju som sagt vara ledig 2 veckor tillsammans med barnen innan jag börjar min. Och inget inplanerat där heller, men hoppas dom kommer få det alldeles perfekt... 
vad har jag gjort min lediga dag då? Inget vettigt om jag ska vara ärlig... 
Barnbarnet mitt var ju och hälsade på Mormor så då tog jag tillfället i akt och åkte dit jag med och gosade med flickebarnet jag med... 
sen har ta mig tusan inte orkat gjort ett skit... 
imorrn är det jobbdag vilket jag inte är supertaggad på... men för att överleva måste man spotta i nävarna och ta nya tag... 
 Som sagt saknar jag mina föräldrar av någon konstig anledning idag... 
men det gör väl alla, lite nu och då... 
Skillnaden nu är att jag inte kan kontakta dem.
Ligger här och är heeelt slut fast jag varit ledig i dagarna två
Ska nu vila ett par minuter och sen upp och vika tvätt... 

Kommentera här: