Tre dagar kvar...

Mm... Nu börjar nedräkningen på allvar till semestern. 
Fredag, lördag och söndag. Sen väntar en 5 veckor välbehövlig ledighet...
Idag var ledig dag i och med att jag jobbar helgen som kommer... 
idag tycker jag väl att vädret skärpt sig en aning men lite småkyligt nu på kvällskvisten... 
Passade på att handla på dagen idag så man slipper åka iväg på kvällen men att ta med
Sig två barn är inte alltid det lättaste.. Men gick väl skapligt ändå.. 
Meeen gud vad stressande det är med parkering av bilen.. man törs ju knappt åka iväg när man inte vet om det finns plats när man kommer tillbaka... 
Efter handlingen så åkte vi till Bromma blocks för hade bokat en klipptid vid tjugo i två...
Skönt att bli av med det slitna barret..
varje gång efter klippning så, säger jag till mig själv att inte låta det förfalla som det gjort men lik förbannat lyckas jag,
Imorgon fredag gott folk.. 
känns skönt att barnen inte behöver slitas upp i ottan.. även om de inte sover jättelänge så är det ändå de själva som valt att kliva upp.. 
Jo, Josef fick hem sin nya radiobil som han köpt med sina egna sparpengar.. 
gissa om killen va stolt. 
Han säger, mamma det är bara jag som bestämmer över den här.. jag har köpt den för mina pengar.. 
(null)
Jag lägger den här på bordet mamma så vet jag vart jag har den... 
Tror inte den killen kommer sova ordentligt inatt...haha...
När han lagt sig och efter ett tag kommer han ut och säger.. skulle bara kolla så den var kvar... 
Trodde pappa körde den... 
ja,ni hör kommer denna kille få en bra nattsömn!?!
Tveksamt.

Kommentera här: